tisdag 18 november 2008

Men hjaaaaalp!

Tick tack tick tack

Jag ar sa sjuk less pa min kropp som vagrar att samarbeta med min hjarna. Min kropp skriker efter barn. Drommer om graviditeter och dottrar som heter Elsa och Lilla Fagel Bla. Nar jag vaknar och vare sig har mage eller barn sa kanns det pa riktigt obeskrivligt tomt.

Min hjarna kan rada upp 189 anledningar till varfor jag inte vill ha barn nu.

Min kropp skriker bara en sak: JAG VILL.

Ursakta men ar det sa har den sa kallade biologiska klockan fungerar? Och varfor hander detta mig, som in i det langsta till och med trott att jag inte ens ville ha ett endaste litet barn nagonsin?

Jag aterkommer i fragan nar jag blivit sa galen att jag funderar pa att sluta med mina p-piller i smyg.

4 kommentarer:

limra sa...

Åh, jag känner precis likadant!

Anonym sa...

Jag med. Och jag har inte ens pojkvän...

Anonym sa...

Ojoj. Jag ocksa.

Haren sa...

Flickor flickor det ar ju alltid skont att inte vara ensam!